ABOUT US

אקספשן הנה חברת בוטיק המתמחה במתן פתרונות תוכנה בטכנולוגיות אינטרנט ובניית אתרים.

משנת 1999 אנחנו מפתחים אתרי מסחר, אתרי תדמית, אתרי תוכן דינאמי, חנויות וירטואליות, קטלוגים, ופורטליים ארגוניים. תהליך פיתוח האתר כולל מספר שלבים כשבראשיתו בחינת צרכי הלקוח ובניית אסטרטגיית השיווק האינטרנטית. בתהליך זה מותאם במיוחד עבור כל לקוח על פי צרכיו ונעשית בחינה של התוצרים בשלבים השונים על מנת לאמוד את ההצלחה.

ליווי צמוד של הלקוח לאורך כל שלבי הבניה ולאחריה, והדרכה צמודה להמשך תפעול האתר לאחר עלייתו לאויר
עמידה בלתי מתפשרת בזמנים ובניית אתר מקצועי ונכון אלו הם המביאים לשביעות הרצון הגבוהה של לקוחותינו אשר נחשבים למובילים בתחומם.





שלב ראשון - אפיון צרכים

בפגישה ראשונה עם הלקוח אנו לומדים את הלקוח ואת צרכיו היחודיים, בדיקת פעילות מתחרים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי,
ביצוע ניתוח חוזקות יתרונות וחסרונות אל מול המתחרים. הגדרת אופי לקוחות קיימים וחדשים- הגדרת מי קהל היעד וניתוח צרכיו,ואל מי פונה האתר.
הגדרת שאיפות ומטרות הפרוייקט על מנת לגבש קריטריונים להצלחה.

שלב שני - גיבוש אסטרטגיה לשיווק אינטרנטי

הגדרת מטרות הפרוייקט, מטרות שיווקיות, פרסומיות מכירתיות.
התאמה תקציבית ותמהיל השיווק הפרוייקט לבניית האתר, פרסומו וקידומו ברשת.
הגדרת מדדי הצלחה לפעילויות והכלים השונים.

שלב שלישי - אפיון חויית השימוש

אפיון ממשק המשתמש בצורה נכונה הינו שלב קריטי על מנת להגיע לחויית שימוש מושלמת ולהשגת התוצאות האופטימאליות אצל המשתמשים באתר.
בשלב זה נגדיר את השפה הצרכים ורצונות המשתמשים ונדאג להבנה בהירה של הממשק עוד בשלב התכנון.
הגדרת חלקי האתר השונים: דף הבית, איזורי התוכן הכוללים הן טקסט ואלמנטים גראפיים שטחים פרסומיים שונים והגדרת החלוקה הנכונה של אלו במרחב.
הגדרת אופי הניווט ע"י הלקוחות הפוטנציאלים בין חלקי האתר השונים על מנת להגיע לחשיפה מקסימאלית ושימוש אופטימאלי במערכת
בניית מסמך אפיון הכולל את תוצרי השלבים הקודמים , לאחר אישורו של מסמך זה הוא יהווה בסיס לשלב עיצוב המערכת.

שלב רביעי - עיצוב הקונספט גראפי של האתר

עיצוב האתר הינו שלב מרכזי בהקמתו , שכן הוא מהווה את הרושם הראשוני עבור הגולש ולכן השפעתו על חויית הגלישה מכרעת,
האתגר בעיצוב ממשק נוח ונקי למשתמש תוך שימוש באלמנטים חזותיים מקוריים ואטראקטיביים אשר יגרו את הלקוח להמשיך את הגלישה באתר ולהנות ממנה.
גיבוש הזהות החזותית והקונספט הגראפי של האתר כל זאת בהתאם לתדמית הלקוח והמסר אותו אנו רוצים להעביר באתר.
הצוות הגראפי ידאג להרכבת כל האלמנטים הגארפיים של האתר: צבעים ורקעים, פונטים,תמונות, סרטונים,כפתורים ואייקונים , עיצוב עמודים וטפסים שונים כגון סקרים וטפסים ליצירת קשר.
בשל חשיבותו של שלב זה תעשה בדיקה לאחר העיצוב האם אנו משיגים את המסר שרצינו להעביר ובמידת הצורך ינתנו סקיצות גראפיות שונות עד להשגת המטרה.

שלב חמישי - תכנות האתר

פיתוח האתר על פי הגדרות האפיון ועיצוב שנעשו בשלבים הקודמים, אמנם הקוד הנכתב עבור הגולשים דומה ל"מאחורי הקלעים" אך שימוש בקוד סמנטי נכון הוא בסיס להצלחה עתידית של האתר.
בניית אתר עבור כל לקוח בנפרד ולא על ידי שימוש בתבניות ומערכות בנויות.
בניה בשיטה זו מסייעת רבות בקידום האתר וכן בגמישות עתידית עבור הלקוח, למשל בעת הרחבת האתר והוספת מודולים שונים למערכת.
בשלב זה ניתן הדגש גם להתאמת האתר לדפדפנים השונים הקיימים היום .
בניית מערכת לניהול התוכן, גם מערכת זו מותאמת אישית עבור כל לקוח.
איננו משתמשים במערכות קיימות אלא מתאימים עבור כל לקוח את ממשק הניהול המותאם לצרכים שלו.
מערכת זו מאפשרת ללקוח לנהל באופן הפשוט ביותר ללא תלות בגורם נוסף את התוכן באתר.
הלקוח שותף בהגדרת התוכן אותו ירצה לנהל באופן עצמאי.
קידום במנועי חיפוש, בשלב זה אנו מכניסים את התשתית והכלים אשר יעזרו לקדם את האתר ב Google
בנייה נכונה ומותאמת אישית על פי סטנדרטיים נכונים בכל חלק במערכת וכן התאמת Google analytics
לשם מעקב וניתוח סטטיסטי של תנועות הגולשים לאחר עליית האתר לאויר.

שלב שישי - בדיקת האתר ומסירתו ללקוח

בדיקות האתר, - לפני העברת המוצר ללקוח צוות הבדיקות שלנו מבצע בדיקת תקינות על מנת לוודא שכל מה שהוגדר ואופיין בא לידי ביטוי ועובד בצורה הנוחה ביותר וללא תקלות.
לפני העלאת האתר לאויר אנו מבצעים הדרכה ללקוח על תפעול האתר, עונים על שאלות ומידת הצורך מבצעים תיקונים קטנים אחרונים.
לאחר הבדיקות האתר ואישורו ע"י הלקוח ...עולים לאויר.